Náhradní díly

Náhradní díly 

Náhradní díly

Náhradní díly 

V této kategorii není žádné zboží.
Doplňky

Podkategorie

Blinkry a příslušenství
Blinkry na motorku dělíme dle typu osvětlení na LED a žárovkové, dále homologované a nehomologované pro silniční provoz. Moto blinkry vybíráme dle stávajících směrovek tzn. žárovkové blinkry na motocykl lze přímo nahradit jinými žárovkovými blinkry ale při úpravě na LED osvětlení je potřeba do elektroinstalace vsadit vhodný přerušovač nebo odpor. Pro snadnou montáž blinkrů můžeme k napojení na originální konektory použít kabelové adaptéry.
Řidítka - Příslušenství
Motocyklová řidítka vybíráme dle stávajícího průměru středového uchycení řídítek na motorce (možné redukovat a upravovat pomoci predstavců). Zpravidla to býva průměr 2228,6 mm (u některých modelů 25 mm). Dalším kritériem pro správný výběr motocyklových řídítek je jejich šířka, výška a tvar (zahnutí), je nutné vzít v úvahu délku přívodních kabelů, táhel a hadic (brzda, spojka, vypínače,..). Většina motocyklových řídítek jsou ukončeny průměrem 22 mm kvůli osazení plynové rukojeti, objímek, gripů... Duralová řídítka (T6 6061) mají na konci otvor o rozměru 13 mm (chromové 18 mm) pro osazení závaží a krytů páček. U některých modelů řidítek je nutné navrtat aretační díry pro přepínače.
Závažíčka do řidítek
Závaží rozdělujeme na dva základní typy. Prvním typem jsou jednoduchá univerzální závaží, která slouží k ochraně proti vstupu vody a vlhkosti do řidítka, dále k ochraně samotných řidítek proti pádu a zároveň jako estetický doplněk motocyklu. Druhým typem jsou CNC protektory páček, které mají stejnou úlohu jako závaží univerzální, ale oproti nim jsou konstruovány tak, aby navíc chránily páčku spojkovou a brzdovou proti pádu a poškození. Oba typy lze použít univerzálně do všech vnitřních průměrů řidítek, díky dvojitým rozpínacím prvkům uchycení. Ukončení řidítek závažím je vyžadováno stanicí technické kontroly. V naší nabídce najdete mnoho barevných variací v několika formách zpracování.
Rukojeti - Gripy
Motocyklové rukojeti neboli gripy jsou gumové prvky osazené na řídítkách které zajišťují komfortní jízdu na motorce. Gripy dělíme dle typu motocyklu na Enduro/Crosssilniční a ATV. Osazení gripů na motocykl závisí na průměru konců řídítek, zpravidla 22 mm levá strana (spojka) a 25 mm pravá strana (plynová rukojeť). Montáž začínáme odstraněním stávajících gripů (rozříznutí, stáhnutí,..) a očištěním dosedací plochy. Do středu gripů naneseme tenkou vrstku sekundového lepidla a tlačením směrem do středu motocyklu grip nasuneme na řidítko nebo plynovou rukojeť (rychlopal). Stejným způsobem můžeme provést montáž gripů vyhřívaných které následně propojíme s + a - pólem baterie.
Kryty páček - Blástry
Kryty páček jsou kovové nebo plastové prvky uchycené na řidítku (případně vně řidítka) které slouží jako ochrana před větrem, kamínky a samozřejmě před poškozením funkčních částí motocyklu v případě pádu nebo nárazu (dále jako ochrana rukou). Protektory páček vybírame dle typu motocyklu, pokud jste majitelem silničního nebo street motocyklu doporučujeme motocykl osadit kryty páček z duralu s jednobodovým uchycením. V případě že sedláte cestovní motocykl nebo enduro je vhodné využít krytů páček s uchycením na řidítku a vně řídítka (dvoubodové uchycení). Pokud nemáte možnost uchycení do řídítka můžete použít kryty páček s jednoduchým uchycením na řídítko (ochrana proti větru).
CNC páčky
Páčky na motorku dělíme na originální a CNC frézované, pro správný výběr tuningových páček (CNC) je nutné správně zvolit značku (např.: Honda, Suzuki) a model (např:. CBR 1000, GSX-R) společně s rokem výroby. Rozdíly mezi jednotlivými modely CNC páček jsou v délce, jejich zpracování a případně funkčnosti (zalamovací), CNC páčky na motorku můžete vybírat z variant krátka, dlouhálámací (stavitelná) a racing. Výměna samotných páček je velmi jednoduchá, páčky bývaji zpravidla uchyceny jedním šroubkem a matičkou na brzdové pumpě nebo spojkové objímce (pumpě). Výměnu zvládnete v domácích podmínkách, případně v servisu na počkání.

Top